Dokumentum digitalizálás és hitelesítés

Szolgáltatásainkkal nemcsak helyet és költséget takarít meg, hanem biztonságos, átlátható és jogszabályoknak megfelelő digitális rendszert építhet ki vállalkozásának.

 

Szolgáltatásaink:

  • Digitális és elektronikus archiválás – papírhalmok helyett gyorsan kereshető elektronikus irattár.
  • Hiteles másolatképzés – elektronikus aláírással és időbélyeggel igazoljuk a digitalizált iratok valódiságát, így az eredeti papírdokumentum selejtezhető, megsemmisíthető.
  • Iratmegsemmisítés – előírásoknak megfelelő biztonságos iratmegsemmisítés.
  • Tervrajz digitalizálás – akár nagyméretű műszaki rajzok és tervek precíz, részletgazdag digitalizálása.

 

Miért érdemes minket választani?

  • Jelentősen csökkentheti a papíralapú tárolás költségeit és munkaigényét
  • Gyors, biztonságos és megbízható digitális archiválás
  • Korszerű, testreszabott megoldások az Ön igényeire szabva
  • Megfelelés a jogszabályi előírásoknak1,2

1321/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet a digitális állampolgárság egyes szabályairól
2 322/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet a digitális szolgáltatások, a digitális állampolgárság szolgáltatások és támogató szolgáltatások részletes műszaki követelményeiről

 

Szakértő csapatunk több évtizedes tapasztalattal tervezi és alakítja ki azt a rendszert, amely leegyszerűsíti és felgyorsítja cége dokumentumkezelését. Nemcsak a működéshez szükséges szoftverlicenceket biztosítjuk, hanem a teljes feldolgozási infrastruktúrát is (szkennerek, munkaállomások, szoftverek), így Önnek nincs más dolga, mint élvezni a hatékony működés előnyeit.

A bevezetést minden esetben vállalkozása igényeihez igazítjuk. Már a rendszerspecifikáció során közösen határozzuk meg, mely dokumentumtípusok (szerződések, számlák, HR dokumentumok, tervrajzok, stb.) elektronikus archiválása a legfontosabb, így az eredmények rövid időn belül érezhetővé válnak.

 

Komplex szolgáltatást nyújtunk

  • A dokumentumtípusokhoz tartozó adatok és feldolgozási folyamatok pontos kialakítása.
  • Automatikus ellenőrzések, amelyek kiszűrik a hibákat (pl. duplikált feldolgozás, hibás adatbevitel).
  • Rugalmas rendszer, amely bármikor bővíthető új dokumentumtípusokkal és folyamatokkal.
  • Igény szerint elektronikus hitelesítés (digitális aláírás, időbélyeg), amely biztosítja a digitalizált és papíralapú példányok egyezőségét.
  • Teljes körű üzemeltetés és archiválás a szolgáltatási időszak alatt.
  • Betanítás a munkatársak számára, hogy a később keletkező dokumentumok feldolgozása házon belül, folyamatosan történhessen.

 

Az eredmény: gyorsabb ügyintézés, kevesebb hibalehetőség, naprakész és biztonságos elektronikus dokumentumtár.